MDF بستر

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1223
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1343
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 122
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 134
    آي پي امروز آي پي امروز : 408
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 448
    بازدید هفته بازدید هفته : 5786
    بازدید ماه بازدید ماه : 5653
    بازدید سال بازدید سال : 56883
    بازدید کلی بازدید کلی : 275049

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 185.191.171.12
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

MDF بستر


خواب یکی از اساسی ترین نیازهای مشترک همه افراد است و خواب دلپذیر سلامت و انرژی را برای همه افراد تضمین می کند. برای خواب کافی و باکیفیت به یک تخت استاندارد نیاز داریم، بنابراین انتخاب تخت مناسب هنگام خرید بسیار مهم است.

امروزه با در نظر گرفتن اهمیت تخت در دکوراسیون داخلی اتاق ها، تخت خواب ها به شیوه های متنوع و زیبایی طراحی و ساخته می شوند که خواب را القا می کنند.

به طور کلی امروزه ام دی اف به یکی از پرکاربردترین متریال ها برای مبلمان اتاق مانند تخت، میز، کمد، کشو و ... تبدیل شده است. به دلیل دوام و استحکام بالا، قیمت مناسب و طیف گسترده ای از گزینه ها. نفر اول بزرگترین است. در نتیجه مزایای فراوان ام دی اف و استقبال گسترده از تخت ها و سرویس های تخت ساخته شده از این متریال، تنوع زیادی در طراحی آنها وجود دارد. در ادامه با تخت ام دی اف و مزایای آن بیشتر آشنا می شویم.

مزایای ام دی اف برای تخت خواب:

ام دی اف از ترکیب خاک اره و چسب ایجاد می شود که در دما و فشار بسیار بالا به هم چسبیده و رنگ طبیعی آن بین قهوه ای روشن و قهوه ای شکلاتی است. بهترین مزیت ام دی اف های تانیل چوب این است که شبیه چوب طبیعی است. اگرچه چوب طبیعی بسیار مجلل و شیک به نظر می رسد، اما قیمت آن بسیار بالا است، به طوری که بسیاری از افراد توانایی خرید آن را ندارند، اما ام دی اف به دلیل قیمت پایین و نگهداری آسان، جایگزین بسیار خوبی برای چوب طبیعی است.

ام دی اف بسیار بهتر از چوب است و انعطاف پذیری آن باعث می شود تخت های ام دی اف همه کاره باشد. اگر سطح چوبی روی تخته ام دی اف را رنگ آمیزی کنید دقیقا شبیه چوب می شود و افراد به راحتی نمی توانند آن را پیدا کنند. تفاوت با چوب طبیعی یکی دیگر از ویژگی های عالی ام دی اف سطح صاف آن است که برای رنگ آمیزی بسیار مناسب است. تخت خواب های ام دی اف انتخابی عالی برای سبک مدرن هستند و اتاق خواب را شیک و مجلل جلوه می دهند.

تجهیزات تخت استاندارد:

1- یکی از ویژگی های مهم یک بستر معمولی گردش هوا می باشد به همین دلیل بستر باید دارای ارتفاع مناسب باشد تا جریان هوا به خوبی از پایین به گردش درآید. جدا از فواید سلامتی، این ویژگی به شما کمک می کند تا شب راحت بخوابید. به عنوان یک قاعده، ارتفاع ایده آل یک تخت استاندارد برای بزرگسالان بین 35 تا 40 سانتی متر و برای یک کودک بین 20 تا 30 سانتی متر است.

2- یکی دیگر از ویژگی های تخت استاندارد، جابجایی آسان آن است. اگرچه تقریباً همه تخت ها قابل جدا شدن هستند، اما در صورت نیاز به جابجایی منظم تخت، هنگام خرید به وزن تخت توجه کنید، زیرا برخی از تخت MDF bed set بسیار سنگین هستند و مشکل حمل و نقل دارند.


3- یک پایه تخت مناسب و استاندارد باید مقاومت زیادی داشته باشد تا پایه بتواند وزن تشک و وزن فردی که روی آن قرار می گیرد تحمل کند.

4- ابعاد استاندارد تخت یک نفره 90*200 سانتی متر و تخت دونفره معمولاً 160*200 سانتی متر و تخت کودک معمولاً دارای ابعاد 60*40 سانتی متر می باشد.

5- قسمت پشتی یا تاج تخت مهمترین چیز برای تعیین مدل تخت است، این قسمت به روش های مختلفی طراحی شده است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. برخی از افراد عادت دارند که گاهی اوقات به پشت تخت دراز بکشند، به همین دلیل جدا از زیبایی باید به این نکته نیز توجه داشت که پشتی طرح و حالت زاویه دار خاصی ندارد. تاج ها و پارچه هایی که صاف هستند و کج نیستند، تاج های مخملی یا چرمی انتخاب های عالی هستند.

6- نکته مهم دیگر در خرید تخت، رنگ تخت است. اگرچه کاملا سلیقه ای است، اما در نظر گرفتن سن، جنسیت، سبک دکوراسیون و عوامل دیگر نیز در انتخاب آن موثر است. اگر اتاق خواب شما کوچک است، می توانید از رنگ های روشن برای بزرگتر نشان دادن آن استفاده کنید و سفید گزینه بسیار خوبی است و به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود.

نحوه خرید تخت ام دی اف:

امروزه با توجه به اهمیت تخت خواب ها و محبوبیت زیاد آن، انواع مختلفی از سرویس خواب ام دی اف تانیل چوب طراحی و تولید شده است. انواع تخت های ام دی اف را می توانید به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. اگر می خواهید حضوری خرید کنید و می خواهید سبک ها و رنگ ها را از نزدیک ببینید، می توانید به بازار بزرگ تهران سر بزنید.

همچنین کسانی که زمان و فرصت خرید انفرادی را ندارند و یا به بازارهای مختلف دسترسی ندارند، می توانند با مراجعه به سایت های اثبات شده و مشاهده مدل های مختلف و زیبا، تخت خواب های ام دی اف جدید را با توجه به سلیقه و نیاز خود بیابند. خودت بخر از اینکه تا پایان این داستان همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم.




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 24 مرداد 1402 ساعت: 16:6
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: